Comdia

Sætter strøm til offentlige indkøb

Comdia er et fleksibelt fagsystem til indkøb og udbud, som anvendes af en lang række offentlige indkøbs-organisationer. Comdia gør det også muligt at lægge en del af indkøbene ud decentralt – og samtidig bevare overblikket og dokumentationen

VI SÆTTER STRØM TIL OFFENTLIGE INDKØB
Comdia er specialiseret i dialog og samarbejde mellem offentlige ordregivere og private virksomheder.

Vi har hjulpet mange offentlige ordregivere med at effektivisere deres indkøb, skabe overblik og gennemsigtighed, både når det gælder et konkret indkøb, men også i forbindelse med dialog og høringer med markedet forud for et indkøb.

Comdia er udviklet i tæt samarbejde med vores kunder og er i løbende udvikling. Der er ikke langt fra en god idé, til den er implementeret. Vi lægger nemlig vægt på at give vores brugere et effektivt værktøj, der er let og intuitivt at bruge. Det gælder både for jer ordregivere, men også for de virksomheder, som nemt og hurtigt skal kunne give tilbud på jeres opgaver

Som INDKØBER er det nemt, effektivt og overskueligt at foretage konkrete indkøb:

  • Nemt, fordi der opsættes skabeloner, som styrer indkøberen gennem en forud fastlagt proces og sikrer, at procedurer overholdes.

  • Effektivt, fordi hele indkøbsprocessen gennemføres i systemet. Fra oprettelse af projekt, evt. tilknytning af ekstern rådgiver, upload af dokumenter, invitation af leverandører fra den elektroniske leverandørliste, besvarelse af spørgsmål, indkaldelse til leverandørmøder, elektronisk tilbudsgivning og tildeling. Workflow til automatisk udsendelse af mails.

  • Overskueligt og dokumenteret, fordi alle dokumenter, dialog og handlinger knyttes til projektet, og dokumenteres gennem en hændelseslog og i rapporter.


Som LEVERANDØR bliver man synlig, forhåndsgodkendt, og kan hurtigt byde på opgaver:

  • Synlig, fordi leverandører kan søge om optagelse på elektroniske leverandørlister indenfor konkrete fagområder og hurtigt komme i betragtning til opgaver. Indkøbere kan bruge leverandørlisten til at udvælge leverandører til et konkret projekt på baggrund af fagkategorier, eller andre fastsatte kriterier. Der kan opsættes metoder til valg af leverandør: f.eks. direkte udvælgelse, lokal leverandør, til-fældig udvælgelse eller en kombination af flere metoder.

  • Forhåndsgodkendt, som sikrer, at alle leverandører på leverandørlisten har accepteret standardbetingelser og krav, f.eks. arbejdsklausuler og krav til økonomi, lærlinge eller miljø. Der kan også op-sættes workflow for re-godkendelse.

  • Hurtigt at byde på opgaver. Nemt og intuitivt for leverandører at byde på opgaver. Når leverandøren modtager en invitation til at byde, er projektet synligt på deres profil i Comdia. Eventuelle dokumenter kan hentes ned, og spørgsmål kan stilles direkte gennem Comdia. Det er nemt og hurtigt at give tilbud og uploade eventuelle tilbudsdokumenter. Får leverandøren behov for hjælp, så stå Com-dia-support gratis til rådighed ved telefon og mail.

 

Kontakt os...

- Få overblik over dine muligheder

Har du spørgsmål vedrørende Comdia, eller dine muligheder på socialøkonomisk.dk, er du altid velkommen til at kontakte os. Vi hjælper din virksomhed med at finde den rette løsning.


Comdia Support
+45 71 99 36 72 
support@comdia.com